dc.description.abstract |
На сьогодні штучний інтелект широко застосовується у різних сферах. Так, програми штучного інтелекту дозволяють швидко підраховувати різні дані, відображати потрібний пошуковий матеріал, малювати зображення під задані параметри. Крім того, ці системи здатні пропонувати людині залежно від заданих критеріїв, різні варіанти рішень і прораховувати найбільш оптимальні. Варто зазначити, що штучний інтелект часто застосовується заради розваг та у креативній індустрії. Зокрема, побудовані зображення можуть використовуватися у постерах, афішах, рекламних оголошеннях. Крім того, штучний інтелект може будувати нестандартні графічні композиції, що відображає алгоритми пошуку інформації. При цьому штучний інтелект може застосовуватися у різних сферах, що потребує спеціальних знань. Проте певні програми, які використовують штучний інтелект, є простими у використанні та не потребують фахових знань, що дозволяє скорочувати час на виконання рутинних завдань. Тож людина може зосередитися на контенті та якості роботи. Як наслідок, штучний інтелект активно застосовується у графічному дизайні. Його застосування позитивно впливає на формування компетенцій у графічних дизайнерів, що сприяє фаховому розвитку графічного дизайнера та удосконаленні його професійних вмінь та навичок. У статті досліджено сутність поняття «компетенція». Охарактеризовано вміння дизайнера у загальній, фаховій, спеціалізованій компетенції. Описано художню творчість, образну грамотність, технічні графічні навички, фірмовий стиль, знання щодо роботи у спеціальних графічних програмах, бачення дизайнера щодо віртуального середовища, проєктну мотивацію, як компоненти системи вмінь графічного дизайнера. Висвітлено особливості штучного інтелекту. Визначено вплив штучного інтелекту на розвиток графічного дизайну. Порівняно основні інструменти штучного інтелекту, які використовуються графічними дизайнерами для формування спеціалізованих компетенцій. Проаналізовано формування навичок графічного дизайнера під час роботи із програмами штучного інтелекту. |
uk_UA |