Abstract:
У навчально-методичному посібнику висвітлено сутність поняття
естетичної свідомості та творчої діяльності, розкрито специфіку естетичних
категорій, визначено розуміння художнього образу, естетичного смаку,
естетичного ідеалу; проаналізовані тенденції розвитку рекламного ринку,
висвітлені категорії рекламного мистецтва, розкрита образна єдність
візуальної і вербальної частин іміджевої реклами, визначені основні складові
елементи дизайну реклами. Особливу увагу приділено сенсу, структурі та
формуванню естетичної свідомості майбутніх дизайнерів та художників у
процесі професійної підготовки.
Description:
Костюк О. П. Естетична свідомість. Дизайн реклами : навч.-метод. посіб. / О. П, Костюк, В. М. Кардашов // Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка»
Полтава : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2024. – 135 с.