Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Художня література в режимних моментах молодших школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, К. М.
dc.contributor.author Маркотенко, Т. С.
dc.date.accessioned 2024-10-08T09:12:46Z
dc.date.available 2024-10-08T09:12:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 373.3.091.3:82
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10496
dc.description Коваленко К. М. Художня література в режимних моментах молодших школярів / К. М. Коваленко, Т. С. Маркотенко // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 6 (24). – С. 780-791. uk_UA
dc.description.abstract Державний освітній стандарт початкової загальної освіти Нової української школи передбачає реалізацію основної освітньої програми початкової загальної освіти через урочну і позаурочну діяльність. Однією з моделей організації позаурочної діяльності учнів є робота груп продовженого дня, коли організовано допомогу дитині у виконанні домашніх завдань, безпеку, збалансоване корисне харчування, дитина знаходиться в колі друзів і однокласників. Подовжений день реалізується лише за умови максимального використання всіх наданих режимом дня можливостей. Структура подовженого дня складається зі сніданку, уроків, обіду, активного відпочинок на свіжому повітрі, сну (для дітей шестирічного віку), самопідготовки, позаурочної діяльності, трудової діяльності дітей на пришкільній ділянці, заняття за інтересами, прогулянки. Позакласна і позашкільна робота під час уроків і в групах продовженого дня є невід’ємною частиною всієї системи навчально-виховного процесу школи. Урізноманітнити навчально-виховний процес допоможе ознайом- лення молодших школярів з художньою літературою, з малими фольклорними жанрами. Залучення дітей до світу художньої літератури починається ще з раннього віку в сім’ї через потішки, пестушки, забавлянки, колискові. У молодшому шкільному віці продовжується знайомство з різними жанрами дитячої літератури: казками, приказками та прислів’ями, загадками і скоромовками, лічилками, байками, легендами, поетичними творами тощо. Вивчення фольклорних творів у початковій школі сприяє високому рівню мовленнєвої культури: мовлення дитини стає багатим, точним та виразним; дитина вміє добирати слова, які найкраще передають зміст висловлювання; збільшується словниковий запас; вживає фразеологізми; розуміє роль метафор, порівнянь, епітетів у художньому тексті. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject урочна і позаурочна діяльність uk_UA
dc.subject художня література uk_UA
dc.subject фольклор uk_UA
dc.subject режим дня школяра uk_UA
dc.title Художня література в режимних моментах молодших школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account