Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Гейміфікація освітнього процесу в початковій школі під час навчання мови

Show simple item record

dc.contributor.author Маркотенко, Т. С.
dc.date.accessioned 2024-10-08T09:03:18Z
dc.date.available 2024-10-08T09:03:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 373.3.016:81-028.31]:004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10495
dc.description Маркотенко Т. С. Гейміфікація освітнього процесу в початковій школі під час навчання мови / Т. С. Маркотенко // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 5(23). – С. 1124-1136. uk_UA
dc.description.abstract Основним пріоритетом Нової української школи є розвиток креативної особистості, тому навчання у школі не повинно зводитися лише до оволодіння знаннями й уміннями, які будуть для дитини необхідними в повсякденному житті; освітній процес має бути націлений на мотивацію до саморозвитку, самонавчання, самовиховання, унаслідок якого дитина буде прагнути до нового, цікавого, отримуючи при цьому задоволення від побаченого, почутого й пережитого. Початкова школа, з огляду на зазначене, закладає фундамент для подальшого розвитку духовного, морального, творчого, інтелектуального потенціалу учнів. Невід’ємною частиною сучасної освіти стала гейміфікація освітнього процесу, яка змінила акценти від традиційного навчання з письмовими та усними завданнями на уроці та вдома на отримання знань у процесі ігрової діяльності; гра дає змогу першокласникам почати шкільне життя без стресів і перенапруження. Навчання на основі гри – це зміна підходу учнів до навчання та підходу навчання до учнів. Мета навчання в грі – насолоджуватися самим процесом навчання; сприяння поліпшенню навчання учнів і якості здобутих знань і вмінь, отримання кращих результатів засвоєння мови. У статті з’ясовано, що однією з дієвих методик організації освітнього процесу в початковій школі на сучасному етапі є гейміфікація навчального процесу. Визначено, що під гейміфікацією в освіті розуміють упровадження ігор, ігрових технік та ігрових практик з освітньою метою. Проаналізовано науково-методичну літературу щодо гейміфікації освіти в початковій школі, розкрито роль ігор в розвитку та збагаченні активного й пасивного словника дітей, запропоновано ігри для опанування української мови учнями початкової школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject словник дитини молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject українська мова uk_UA
dc.title Гейміфікація освітнього процесу в початковій школі під час навчання мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account