Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Soft Skills як чинник підготовки майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук до професійної мобільності в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Алексєєва, О.
dc.contributor.author Швирка, В.
dc.date.accessioned 2024-09-05T07:54:19Z
dc.date.available 2024-09-05T07:54:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378.147:159.9]:[378.22:37.015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10366
dc.description Алексєєва О. Soft Skills як чинник підготовки майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук до професійної мобільності в сучасних умовах / О. Алексєєва, В. Швирка // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2023. – Вип. 68, том 1. – С. 180-188. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук до професійної мобільності на основі формування у майбутніх викладачів навичок soft skills. Актуальність означеної проблеми зумовлена суспільними трансформаціями – глобалізацією, інтеграцією, геополітичними перетвореннями, цифровізацією та швидкістю «старіння» інформації, що спричиняють зміни у видах і способах трудової діяльності та спонукають професіоналів бути готовими до освоєння професійних інновацій, адаптуватися до нових умов трудової діяльності або опановувати нову професію чи фах. Проведений контент-аналіз феномену «професійна мобільність» фахівця продемонстрував різноаспектність поглядів науковців на це складне міждисциплінарне явище та дозволив виявити основні його риси, а також з’ясувати, що професійна мобільність завжди детермінована специфікою та умовами професійної діяльності. Феномен професійної мобільності майбутнього магістра освітніх, педагогічних наук розглянуто з позицій компетентнісного підходу як сукупність сформованих загальних і фахових компетентностей і в контексті актуальних для самореалізації професіонала трудових навичків майбутнього, зокрема «м’яких», тобто soft skills. Виявлено структуру професійної мобільності майбутнього викладача ЗВО (особистісний, когнітивний, комунікативний та діяльнісний взаємообумовлені компоненти) та визначено ключові для педагога навички soft skills (когнітивна гнучкість, емоційний інтелект, навички ефективної комунікації, робота в команді, лідерство, критичне мислення, креативність, самоменеджмент), які забезпечать його професійну мобільність. А також у статті представлено деякі аспекти формування soft skills під час професійної підготовки майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук у ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна мобільність uk_UA
dc.subject soft skills uk_UA
dc.subject hard skills uk_UA
dc.subject загальні та фахові компетентності uk_UA
dc.subject майбутні викладачі ЗВО uk_UA
dc.title Soft Skills як чинник підготовки майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук до професійної мобільності в сучасних умовах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account