Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Феномен виховного простору соціокультурного пограниччя Сходу України у формування громадськості студентської молоді

Show simple item record

dc.contributor.author Алексєєва, О. Р.
dc.contributor.author Курліщук, І. І.
dc.date.accessioned 2024-09-05T07:45:43Z
dc.date.available 2024-09-05T07:45:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 378.035:316.4]-057.87(477.5/.6)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10365
dc.description Алексєєва О. Р. Феномен виховного простору соціокультурного пограниччя Сходу України у формування громадськості студентської молоді / О. Р. Алексєєва, І. І. Курліщук // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2022. – №1(103). – С. 6-16. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність формування громадянськості студентської молоді в умовах повномасштабного воєнного вторгнення РФ. Громадянськість розглянуто як цілісне особистісне утворення, що складається з таких особистісних якостей, як: правова й політична зрілість, громадянська самосвідомість, почуття громадянської гідності, громадянського обов’язку, громадянської відповідальності, громадянської мужності, почуття патріотизму; активна життєва позиція в історичній долі Вітчизни та свого народу; усвідомлення себе повноправним членом соціальної спільноти. У роботі проаналізовано особливості формування громадянськості студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України, виокремлено основні проблеми. Визначено соціокультурну ситуацію регіону як провідний чинник у формуванні громадянськості молоді. З’ясовано специфіку пограниччя як специфічного соціокультурного та етносоціального простору на межі культур, етносів, певних політичних утворень та його роль у формуванні громадянськості. А також окреслену проблему висвітлено з позиції теорії фронтиру, що спрямовує вивчення феномену формування громадянськості в річищі взаємодії різних спільнот, їх взаємозв’язку та взаємовпливу у формуванні громадянського суспільства. Зазначено, що пограниччя відіграє важливі функції культурного накопичення, розвитку та збереження ідентичності та власної культурної самостійності, що сьогодні є вкрай важливим у формуванні громадянськості студентської молоді як майбутнього демократичної держави та активного агента сьогоднішніх позитивних змін. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject громадянське вихованн uk_UA
dc.subject громадянськість uk_UA
dc.subject студентська молодь uk_UA
dc.subject пограниччя uk_UA
dc.subject соціокультурне пограниччя uk_UA
dc.subject теорія фронтиру uk_UA
dc.title Феномен виховного простору соціокультурного пограниччя Сходу України у формування громадськості студентської молоді uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account