Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Відео як засіб мотивації здобувачів освіти, що вивчають японську мову

Show simple item record

dc.contributor.author Малахова, Ю.
dc.date.accessioned 2024-09-03T16:59:30Z
dc.date.available 2024-09-03T16:59:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 37.091.33-028.23:811.521(045)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10362
dc.description Малахова Ю. Відео як засіб мотивації здобувачів освіти, що вивчають японську мову / Ю. Малахова // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2023. – Вип. 69, том 2. – С. 258-262. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто відео, як засіб мотивації здобувачів освіти, що вивчають японську мову. Визначено, що використання відео на заняття японської мови сприяє формуванню та розвитку комунікативної компетенції здобувачів освіти, підвищує мотивацію вивчення мови. Подано аналіз відеофрагмента та послідовність навчальних дій на занятті, а також прийоми роботи з відеоматеріалами. Проаналізовано характерні особливості роботи з відеоматеріалом на заняттях. Використання відеороликів на заняттях підвищує якість навчання, інтерес до процесу, служить як джерело отримання знань, так і засобом їх контролю, закріплення, повторення, узагальнення. Крім того, відеоматеріали при навчанні є продуктивним засобом розвитку навичок усного мовлення і, між тим, сприяють закріпленню пройденого фонетичного, лексичного та граматичного матеріалу, а також розширенню словникового запасу здобувачів освіти. Також використання автентичних відеоматеріалів на заняттях – це дієве джерело підвищення якості навчання через яскраву наочність, виразність та інформативність зорово-слухових образів, які відтворюють ситуації спілкування та знайомлять з лінгвістичними особливостями країни мови, що вивчається. Залучення відеозаписів в процесі навчання іноземної мови сприяє розвитку мотивації мовленнєвої діяльності, тому що специфіка відеоматеріалів забезпечує спілкування з реальними предметами, які стимулюють практично справжню комунікацію. Здобувачі освіти як би стають учасниками всіх ситуацій, приймають на себе певні ролі, намагаються вирішувати реальні, життєві проблеми. При цьому, створюється ефект участі в повсякденному житті країни мови, що вивчається, що є не тільки гарним стимулом для підвищення мотивації, а й сприяє навчанню природної, повсякденної мови. Відео, крім усього іншого, може допомогти подолати культурний бар’єр при вивченні мови. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject використання відеоматеріалів uk_UA
dc.subject японська мова uk_UA
dc.subject ефективность навчання uk_UA
dc.subject комунікативна компетенція uk_UA
dc.title Відео як засіб мотивації здобувачів освіти, що вивчають японську мову uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account