dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-28T11:34:15Z |
|
dc.date.available |
2024-08-28T11:34:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10353 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Інжиніринг як спосіб підвищення когерентності сучасного освітнього середовища / В. В. Докучаєва // Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця - Відень : ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – № 24. – С. 530-534. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті автор обґрунтовує можливість управління станом освітнього
середовища через вплив на його провідні характеристики. Серед останніх особливо
актуалізується роль когерентності. Як інструмент впливу розглядається інжиніринг. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
когерентність |
uk_UA |
dc.subject |
інжиніринг |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
нелінійність |
uk_UA |
dc.subject |
самоорганізація |
uk_UA |
dc.subject |
проєктування |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна педагогічна система |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний резонанс |
uk_UA |
dc.title |
Інжиніринг як спосіб підвищення когерентності сучасного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |