| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-08-28T11:34:15Z | |
| dc.date.available | 2024-08-28T11:34:15Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10353 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Інжиніринг як спосіб підвищення когерентності сучасного освітнього середовища / В. В. Докучаєва // Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця - Відень : ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – № 24. – С. 530-534. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті автор обґрунтовує можливість управління станом освітнього середовища через вплив на його провідні характеристики. Серед останніх особливо актуалізується роль когерентності. Як інструмент впливу розглядається інжиніринг. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | когерентність | uk_UA |
| dc.subject | інжиніринг | uk_UA |
| dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
| dc.subject | нелінійність | uk_UA |
| dc.subject | самоорганізація | uk_UA |
| dc.subject | проєктування | uk_UA |
| dc.subject | інноваційна педагогічна система | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний резонанс | uk_UA |
| dc.title | Інжиніринг як спосіб підвищення когерентності сучасного освітнього середовища | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |