dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-28T10:33:48Z |
|
dc.date.available |
2024-08-28T10:33:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10348 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Педагогічний моделінг як інструмент підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища / В. В. Докучаєва // Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа», 2024. – № 36. – С. 392-396. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На підставі з’ясування сутності ресурсного підходу в освіті автор обґрунтовує можливість використання процедур педагогічного моделінгу з метою
підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний моделін |
uk_UA |
dc.subject |
проєктування інноваційних педагогічних систем |
uk_UA |
dc.subject |
ресурсний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна ресурсність |
uk_UA |
dc.subject |
, стан системи та її оточення |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічний моделінг як інструмент підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |