| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-08-28T10:33:48Z | |
| dc.date.available | 2024-08-28T10:33:48Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10348 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Педагогічний моделінг як інструмент підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища / В. В. Докучаєва // Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа», 2024. – № 36. – С. 392-396. | uk_UA |
| dc.description.abstract | На підставі з’ясування сутності ресурсного підходу в освіті автор обґрунтовує можливість використання процедур педагогічного моделінгу з метою підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний моделін | uk_UA |
| dc.subject | проєктування інноваційних педагогічних систем | uk_UA |
| dc.subject | ресурсний підхід | uk_UA |
| dc.subject | інноваційна ресурсність | uk_UA |
| dc.subject | , стан системи та її оточення | uk_UA |
| dc.title | Педагогічний моделінг як інструмент підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |