dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню тривожних станів української молоді в умовах війни та
її обізнаності щодо існуючих психопрофілактичних заходів тривожних станів та самодопомоги. Розглянуто поняття тривожності та підходи до її розуміння. Зазначено, що тривожність виступає як нормальна реакція організму та психіки, спрямована на збереження фізичного і психологічного здоров’я, крім випадків, коли рівень тривоги перевищує рівень загрози.
Проаналізовано причини тривожних станів, окремо зазначені ті, що пов’язані з війною. Наголошено на важливості розуміння специфіки та причин розвитку тривожних станів як ключовому моменті для подальшого вдосконалення стратегій психологічної профілактики та допомоги молодим українцям. Авторами наведено результати емпіричного дослідження, які свідчать про підвищення рівня тривожності молодих людей під час воєнного стану, порівняно з довоєнним періодом згідно самозвітів респондентів. Визначено актуальні запити молоді щодо психопрофілактики власних станів психоемоційної напруженості та характер їх потреб у заходах з психологічної підтримки та супроводу. Здійснені наукові пошуки підтвердили підвищення тривожних станів молоді на тлі війни та дозволили окреслити згідно проаналізованих запитів напрямки психопрофілактичної роботи з подолання негативних психоемоційних станів шляхом психоедукації. |
uk_UA |