Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

FAB LAB - лабораторії для реалізації творчих ідуй учнів

Show simple item record

dc.contributor.author Бурдун, В. В.
dc.date.accessioned 2024-07-25T19:04:11Z
dc.date.available 2024-07-25T19:04:11Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 371.381 :371.321
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10218
dc.description Бурдун В. В. FAB LAB - лабораторії для реалізації творчих ідей учнів / В. В. Бурдун // Науковий часопис національного університету імені М. П. Драгоманова : Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 54 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – С. 29-33. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядаються проблеми реформування освіти в Україні, проводиться аналіз проекту по створенню інфраструктури, що відкриває для учнів доступ до засобів виробництва за моделлю Fab lab і огляд перспектив та особливостей її застосування в Україні. Розглядається історія створення перших Fab lab, які завдяки принципам відкритості та доступності перетворилися в глобальну мережу лабораторій цифрового виробництва по всьому світу. В статті також розглядається структура і принцип роботи Центрів молодіжної інноваційної творчості, які створені в Росії за прикладом Fab lab, метою яких є залучення школярів і студентів до науково-технічної творчості, а також створення умов доступу до сучасних технологій і обладнання малим інноваційним компаніям. Такі центри демократизують виробничі технології, раніше доступні тільки в дорогому масовому виробництві і надають можливість талановитій молоді реалізувати власні ідеї на практиці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject центри цифрового виробництва uk_UA
dc.subject центри молодіжної інноваційної творчості uk_UA
dc.subject персональне виробництво uk_UA
dc.subject творчі ідеї uk_UA
dc.title FAB LAB - лабораторії для реалізації творчих ідуй учнів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account