Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інноваційні підходи майбутніх тренерів єдиноборства та учителів фізичної культури до модельної навчальної програми «Фізична культура 5-6 клас». Варіативний модуль «Бойовий хортинг» в умовах воєнного стану для формування активної життєвої позиції

Show simple item record

dc.contributor.author Діхтяренко, З. М.
dc.contributor.author Довгань, Н. Ю.
dc.contributor.author Отравенко, О. В.
dc.contributor.author Єрьоменко, Е. А.
dc.contributor.author Завістовський, О. Д.
dc.date.accessioned 2024-04-25T13:02:50Z
dc.date.available 2024-04-25T13:02:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 796.071.4-057.874
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10132
dc.description Діхтяренко З. М. Інноваційні підходи майбутніх тренерів єдиноборства та учителів фізичної культури до модельної навчальної програми «Фізична культура 5-6 клас». Варіативний модуль «Бойовий хортинг» в умовах воєнного стану для формування активної життєвої позиції / З. М. Діхтяренко, Н. Ю. Довгань, О. В. Отравенко та ін. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2023. – Вип. 8 (168). – С. 50-56. uk_UA
dc.description.abstract У дослідженні було проведено аналіз літературних джерел за останні п’ять років та виявлено понад п’ятсот наукових публікацій, що підтверджує актуальність єдиноборства – бойовий хортинг серед науковців, педагогів, тренерів, спортсменів, вболівальників та ін. Так, систематично, за календарем проводяться змагання різного рівня та, відповідно, й наукові дослідження. Презентовано в умовах воєнного стану Модельну навчальну програму «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Варіативний модуль «Бойовий хортинг». Ії впровадження сприяє формуванню активної життєвої позиції в майбутніх учителів фізичної культури, тренерів (студенти та курсанти) єдиноборства, учнів, які згодом стають успішними особистостями. Авторами публікації описано два етапи педагогічного експерименту (1-й: узагальнення даних літературних джерел з визначеного напряму дослідження; 2-й етап: визначення фізичної працездатності за тестом PWC170 – Степ-тест). Для визначення потужності виконуваної роботи (W) і числа сходжень ми взяли: чотири вагові категорії (50 кг, 55 кг, 60 кг, 65 кг) студентської молоді, курсантів. Таким чином, отримано розраховані математичним методом результати. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject бойовий хортинг uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject курсанти uk_UA
dc.subject єдиноборство uk_UA
dc.subject Модельна навчальна програма uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject активна життєва позиція uk_UA
dc.subject варіативний модуль uk_UA
dc.subject майбутні вчителі та тренери uk_UA
dc.subject умови воєнного стану uk_UA
dc.title Інноваційні підходи майбутніх тренерів єдиноборства та учителів фізичної культури до модельної навчальної програми «Фізична культура 5-6 клас». Варіативний модуль «Бойовий хортинг» в умовах воєнного стану для формування активної життєвої позиції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account