dc.contributor.author | Діхтяренко, З. М. | |
dc.contributor.author | Довгань, Н. Ю. | |
dc.contributor.author | Отравенко, О. В. | |
dc.contributor.author | Єрьоменко, Е. А. | |
dc.contributor.author | Завістовський, О. Д. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T13:02:50Z | |
dc.date.available | 2024-04-25T13:02:50Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | УДК 796.071.4-057.874 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10132 | |
dc.description | Діхтяренко З. М. Інноваційні підходи майбутніх тренерів єдиноборства та учителів фізичної культури до модельної навчальної програми «Фізична культура 5-6 клас». Варіативний модуль «Бойовий хортинг» в умовах воєнного стану для формування активної життєвої позиції / З. М. Діхтяренко, Н. Ю. Довгань, О. В. Отравенко та ін. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2023. – Вип. 8 (168). – С. 50-56. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні було проведено аналіз літературних джерел за останні п’ять років та виявлено понад п’ятсот наукових публікацій, що підтверджує актуальність єдиноборства – бойовий хортинг серед науковців, педагогів, тренерів, спортсменів, вболівальників та ін. Так, систематично, за календарем проводяться змагання різного рівня та, відповідно, й наукові дослідження. Презентовано в умовах воєнного стану Модельну навчальну програму «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Варіативний модуль «Бойовий хортинг». Ії впровадження сприяє формуванню активної життєвої позиції в майбутніх учителів фізичної культури, тренерів (студенти та курсанти) єдиноборства, учнів, які згодом стають успішними особистостями. Авторами публікації описано два етапи педагогічного експерименту (1-й: узагальнення даних літературних джерел з визначеного напряму дослідження; 2-й етап: визначення фізичної працездатності за тестом PWC170 – Степ-тест). Для визначення потужності виконуваної роботи (W) і числа сходжень ми взяли: чотири вагові категорії (50 кг, 55 кг, 60 кг, 65 кг) студентської молоді, курсантів. Таким чином, отримано розраховані математичним методом результати. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | бойовий хортинг | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | курсанти | uk_UA |
dc.subject | єдиноборство | uk_UA |
dc.subject | Модельна навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | активна життєва позиція | uk_UA |
dc.subject | варіативний модуль | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі та тренери | uk_UA |
dc.subject | умови воєнного стану | uk_UA |
dc.title | Інноваційні підходи майбутніх тренерів єдиноборства та учителів фізичної культури до модельної навчальної програми «Фізична культура 5-6 клас». Варіативний модуль «Бойовий хортинг» в умовах воєнного стану для формування активної життєвої позиції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |