Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Отравенко, О.
dc.contributor.author Гадючко, О.
dc.date.accessioned 2024-04-22T14:13:19Z
dc.date.available 2024-04-22T14:13:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 378.014.61:796
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10120
dc.description Отваренко О. Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти / О. Отваренко, О. Гадючко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2020. – Вип. 29, т. 3. – С. 200-206. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена здійсненням управління в закладах вищої освіти на засадах інноваційних стратегій відповідно до принципів сталого розвитку, створення сучасних систем освітніх проєктів та їх моніторингу; забезпечення умов для якісної професійної підготовки майбутніх фахівців, формування управлінців нової генерації, які здатні системно мислити й діяти, приймати управлінські рішення, ефективно використовувати наявні ресурси, бути конкурентоздатними на ринку праці. Мета дослідження полягає в системному аналізі наукової літератури щодо управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти, визначенні змісту поняття «якість професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти». Методи дослідження: аналіз, порівняння, систематизація з метою узагальнення досвіду із проблеми управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти; педагогічне спостереження, анкетування майбутніх фахівців фізичної культури і спорту щодо задоволеності якістю організації освітнього процесу. У статті розглянуто управління з позиції системного, інноваційного, процесуального та діяльнісного підходів. Зміст тренерської діяльності відображають конструктивний, організаторський, проєктний, комунікативний, діагностичний, гностичний та руховий компоненти. За результатами анкетування майбутніх фахівців фізичної культури і спорту щодо задоволеності якістю організації освітнього процесу (констатувальний етап експерименту), була з’ясована наявна тенденція зниження цінностей педагогічної професії та престижності роботи тренера-викладача. Сутність поняття «управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти» нами визначено як цілеспрямований процес постійного самовдосконалення, досягнення бажаного результату професійної підготовки за обраною спеціальністю в навчальній, науковій та спортивній діяльності через здійснення аналізу, планування, організації, прийняття управлінського рішення, використання системи критеріїв оцінки ефективності управлінської діяльності, моніторингу та контролю, високого рівня партнерства між адміністрацією й викладацьким складом. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject якість професійної підготовки uk_UA
dc.subject майбутні фахівці фізичної культури і спорту uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.title Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account