Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школи

Show simple item record

dc.contributor.author Отравенко, О. В.
dc.contributor.author Бугайова, Л. П.
dc.contributor.author Новицький, Л. М.
dc.date.accessioned 2024-04-19T18:22:13Z
dc.date.available 2024-04-19T18:22:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.016:796(477)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10117
dc.description Отравенко О. В. Педагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школи / О. В. Отравенко, Л. П. Бугайова, Л. М. Новицький // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2021. – № 2 (340), Ч. ІІ. – С. 54-64. uk_UA
dc.description.abstract У роботі основну увагу приділено розробці та впровадженню педагогічних умов, визначенню критеріїв та показників готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах Нової української школи. Визначені наступні педагогічні умови: формування інноваційно-професійної компетентності при викладанні дисциплін циклу професійної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Середня освіта (Фізична культура)»; сприяння розвитку лідерських якостей учнівської молоді в умовах Нової української школи засобами фізичного виховання (в період проходження педагогічної (виробничої) практики). В урок фізичної культури було впроваджено нові види рухової активності: kid's strength, aero kids, фітбол, функціональний тренінг «Розумне тіло» з ігровими елементами та інтерактивні методи навчання, які засновані на навчанні через дію, відтворюють ситуації, взаємини, завдання, характерні для повсякденної роботи учнів. Порівняння експериментальних даних засвідчило, що в результаті впровадження педагогічних умов готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах Нової української школи в експериментальних класах відбулися позитивні зміни. Так, у 3-б класі, кількість учнів з високим рівнем збільшилася з 8,3% до 14,0%. В КГ змін майже не відбулося. Це свідчить про ефективність впровадження інтерактивних методів навчання, функціонального тренінгу з ігровими елементами, ігор та ігрових ситуацій на ініціативність та розвиток лідерських якостей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject лідерство uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.title Педагогічні умови готовності майбутніх учителів фізичної культури до інновацій та лідерства в умовах нової української школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account