Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Академічна грамотність як засіб міжкультурної комунікації та невід’ємна частина якості вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Отравенко, О. В.
dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.contributor.author Довгань, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2024-04-19T18:07:09Z
dc.date.available 2024-04-19T18:07:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.014.61:316.77
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10116
dc.description Отравенко О. В. Академічна грамотність як засіб міжкультурної комунікації та невід’ємна частина якості вищої освіти / О. В. Отравенко, С. О. Шехавцова, Н. Ю. Довгань // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2021. – № 2 (340), Ч. І. – С. 211-222. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються питання формування академічної грамотності та міжкультурної комунікації здобувачів у закладах вищої освіти. В умовах стрімкого розвитку сучасних інформаційних технологій в європейському просторі вищої освіти визначають необхідність якісних змін підготовки конкурентоспроможних фахівців, спрямованих на запити роботодавців. Метою роботи є аналіз теоретичних і методичних підходів до формування у студентської молоді навичок з академічної грамотності, яка є запорукою якості освіти, конкурентоспроможності в професійному середовищі та сфері міжнародних наукових комунікацій. Визначено, що у сучасних умовах, зі збільшенням використання цифрових комунікаційних технологій в освітньому процесі та їх доступності, модель змішаного навчання набуває масштабного значення і може передбачати інтеграцію освітньої діяльності та впровадження цифрових комунікацій для розвитку комунікаційної компетентності здобувачів. Основу академічної грамотності складають уміння: оперувати різними «мовами», розуміти відмінності між цими «мовами», розуміти самі ці «мови». Зворотній зв’язок надає можливість студентам усвідомити та скоригувати власну активність відповідно до оптимальної стратегії діяльності в штучно створеному середовищі. На основі комунікативної взаємодії студенти та викладачі обговорюють творчі проєкти, використовують цифрові інструменти та веб-сервіси проєктування мультимедійних електронних освітніх ресурсів на основі системи Moodle (освітньому порталі університету). З метою підвищення ефективності фахової підготовки здобувачів та якості системи вищої освіти, освітнє середовище повинне формувати нове академічне співтовариство з академічною грамотністю, академічною доброчесністю, а в умовах карантину – приділяти велику увагу ефективній онлайн-комунікації. Для цього в закладах вищої освіти необхідно створити систему комплексного розвитку академічної грамотності, академічної доброчесності на всіх етапах освіти, що вимагає активізації обговорення цих питань у зарубіжних виданнях, які мають імпакт-фактор, фахових періодичних виданнях, на наукових конференціях, форумах, семінарах, вебінарах, тренінгах. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject академічна грамотність uk_UA
dc.subject міжкультурна комунікація uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject якість вищої освіти uk_UA
dc.title Академічна грамотність як засіб міжкультурної комунікації та невід’ємна частина якості вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account