Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Значення цифрового освітнього середовища для професійної підготовки здобувачів освіти засобами цифрових технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Борисова, С.
dc.date.accessioned 2024-04-09T19:07:22Z
dc.date.available 2024-04-09T19:07:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378.147:37.026:004.09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10103
dc.description Борисова С. Значення цифрового освітнього середовища для професійної підготовки здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологій / С. Борисова // Освіта. Інноватика. Практика. – Том 11, № 9. – 2023. – С. 7-14. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається зв’язок модернізації вищої освіти з використанням цифрових технологій у підготовці здобувачів вищої освіти. Цифровізація розглядається як єдність соціальних, технологічних, економічних, політичних й культурних механізмів, процес використання інформаційних технологій у будь-якій діяльності. Тенденція цифровізації професійної підготовки здобувачів вищої освіти обумовила висвітлення гуманітарного, методичного і управлінського аспектів нового типу освіти: відкритої, формування змісту якої ґрунтується на створенні банків вільних інформаційних модулів, що є основою конструкції нових навчальних курсів. Зазначено принципи реалізації відкритої освіти. Підкреслено проблему створення інноваційного цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти як відкритої сукупності інформаційних систем, призначених для забезпечення різних завдань професійної підготовки з урахуванням принципів оновлення змісту професійної підготовки. Зазначено актуальність електронного навчання як засобу реалізації відкритої освіти в межах побудови цифрового освітнього середовища. Наголошено на відмінностях цифрового освітнього середовища та інформаційної системи. Надано функціональні й змістові характеристики, класифікаційні групи (авторські програмні розробки, системи управління навчанням, системи управління контентом) засобів електронного навчання. Схарактеризовано критерії вибору актуального для розв’язання конкретних завдань програмного продукту, засади використання засобів електронного навчання (принципи наочності навчання, адаптивності, інтерактивності й розподілу навчального матеріалу, мультимедіа репрезентації, реалізація творчих задумів засобами цифрових технологій) і принципи побудови цифрового освітнього середовища професійної підготовки здобувачів вищої освіти (єдність, відкритість, доступність, конкурентність, достатність, корисність). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject цифрове освітнє середовище uk_UA
dc.subject система управління навчанням uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject електронне навчання uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Значення цифрового освітнього середовища для професійної підготовки здобувачів освіти засобами цифрових технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account