| dc.contributor.author | Дігтяр, Н. | |
| dc.contributor.author | Тарасенко, О. | |
| dc.date.accessioned | 2024-03-17T12:07:48Z | |
| dc.date.available | 2024-03-17T12:07:48Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051:75]:75.012.047 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10049 | |
| dc.description | Дігтяр Н. Композиція в пейзажі :художньо-педагогічний аспект / Н. Дігтяр, О. Тарасенко // Збірник наукових праць : Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2020. – №2(22), – С. 49-55. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Автор наголошує на важливості вивчення студентами пейзажу, як одного з жанрів образотворчого мистецтва. Підкреслено, що в процесі професійної підготовки майбутнім вчителям образотворчого мистецтва потрібно ознайомитися з основними законами побудови композиції на площині, засобами застосування методу золотого перетину в пейзажі, методами досягнення глибини простору в зображенні оточуючої природи в різних композиційних форматах, композиційними прийомами досягнення цілісності твору, відбору та композиційного узагальнення; поетапним веденням роботи від композиційних пошуків до деталізації та завершення цілісного художнього образу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | пейзаж | uk_UA |
| dc.subject | композиційні закони | uk_UA |
| dc.subject | майбутні учителі образотворчого мистецтва | uk_UA |
| dc.subject | природа | uk_UA |
| dc.subject | художній образ | uk_UA |
| dc.subject | ритм | uk_UA |
| dc.subject | рух | uk_UA |
| dc.subject | перспектива | uk_UA |
| dc.subject | етапи | uk_UA |
| dc.title | Композиція в пейзажі : художньо-педагогічний аспект | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |