dc.contributor.author |
Дігтяр, Н. |
|
dc.contributor.author |
Тарасенко, О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-17T12:07:48Z |
|
dc.date.available |
2024-03-17T12:07:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:75]:75.012.047 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10049 |
|
dc.description |
Дігтяр Н. Композиція в пейзажі :художньо-педагогічний аспект / Н. Дігтяр, О. Тарасенко // Збірник наукових праць : Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2020. – №2(22), – С. 49-55. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автор наголошує на важливості вивчення студентами пейзажу, як одного з жанрів
образотворчого мистецтва. Підкреслено, що в процесі професійної підготовки майбутнім вчителям образотворчого мистецтва потрібно ознайомитися з основними законами побудови композиції на площині, засобами застосування методу золотого перетину в пейзажі, методами досягнення глибини простору в зображенні оточуючої природи в різних композиційних форматах, композиційними прийомами досягнення цілісності твору, відбору та композиційного узагальнення; поетапним веденням роботи від композиційних пошуків до деталізації та завершення цілісного художнього образу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
пейзаж |
uk_UA |
dc.subject |
композиційні закони |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
природа |
uk_UA |
dc.subject |
художній образ |
uk_UA |
dc.subject |
ритм |
uk_UA |
dc.subject |
рух |
uk_UA |
dc.subject |
перспектива |
uk_UA |
dc.subject |
етапи |
uk_UA |
dc.title |
Композиція в пейзажі : художньо-педагогічний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |