dc.contributor.author |
Сайбеков, М. Г. |
|
dc.contributor.author |
Рябокінь, А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-05T18:37:52Z |
|
dc.date.available |
2024-02-05T18:37:52Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 272-722.51(460)]:37.015.31:27-42(043.5) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10000 |
|
dc.description |
Сайбеков М. Г. Вестготська і римо-ірландська вчені традиції в генезі європейської початкової та вищої школи : монографія / М. Г. Сайбеков, А. О. Рябокінь. – Полтава : ПНПУ, видавництво «Формат+», 2020. – 270 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У монографії показано вплив вестготської та римо-ірландської вченої спадщини на генезу європейської початкової та вищої школи. На основі всебічної характеристики вищої єпископальної Гіспальської школи, створеної першим європейським енциклопедистом Ісидором Севільським, виник перший західноєвропейський дворівневий протоуніверситет, де вивчали 22 науки і мистецтва. Римо-ірландська вчена традиція, впроваджена в країнах континентальної Європи англійським ченцем Алкуїном Йоркським і його учнями, існувала практично в незмінному вигляді до початку ХХ століття. Обидві вчені традиції раннього Середньовіччя розкривають перед нами світоглядні уявлення європейської еліти цієї епохи, ставлення її до освіти й школи, а також до професії універсального педагога-наставника.
Видання адресоване науковцям, викладачам закладів вищої освіти гуманітарного й
технічного спрямування, студентам історичних факультетів, а також широкому загалу
читачів. В оформленні використані фотографії та документи з українських і латинських державних і приватних архівів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
монографія |
uk_UA |
dc.subject |
Римо-ірландська вчена традиція |
uk_UA |
dc.subject |
Гіспальська школа |
uk_UA |
dc.subject |
римо-ірландська вчена спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
вестготська вчена спадщина |
uk_UA |
dc.title |
Вестготська і римо-ірландська вчені традиції в генезі європейської початкової та вищої школи |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |