Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборони- ти не можна використовувати

Show simple item record

dc.contributor.author Леонтьєва, І. В.
dc.date.accessioned 2023-11-14T20:45:51Z
dc.date.available 2023-11-14T20:45:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378:001.895
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2747-2023-1(182)-13-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9867
dc.description Леонтьєва І. В. ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборонити не можна використовувати / І. В. Леонтьєва // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 13-23. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти ChatGPT як технології навчання у вищій школі здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Зроблено стислий теоретичний огляд актуальних англомовних та українськомовних наукових праць з досліджуваної проблеми. Коротко схарактеризовано продуктивний досвід застосування зарубіжними дослідниками великих мовних моделей на основі штучного інтелекту типу ChatGPT у роботі зі студентами, акцентовано увагу на їхніх висновках та рекомендаціях щодо можливих стратегій і методів роботи з чат- ботами. Подано системний аналіз найбільш гострих проблем, пов’язаних з можливістю відкритого доступу студентської молоді до подібних технологій. Аргументовано продемонстровано доцільність застосування чат-боту в практиці навчання студентів. Висвітлено результати емпіричного дослідження, проведеного за допомогою програмного забезпечення Google Forms, у цільовій аудиторії студентів Київського університету імені Бориса Грінченка, спрямованого на виявлення думки суб’єктів освітнього процесу щодо особливостей та ключових принципів роботи ChatGPT, доцільності використання чат-ботів та штучного інтелекту в освітньому процесі. Репрезентовано приклади навчальних завдань на основі ChatGPT, дібрані з урахуванням відгуків студентів про доцільність застосування такої технології в освітньому процесі. Окреслено необхідність подальшого дослідження готовності респондентів інших цільових груп до роботи з ChatGPT і виявлення позитивних і негативних кореляцій. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject ChatGPT uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject інноваційні технології навчання uk_UA
dc.subject методи роботи з чат-ботами uk_UA
dc.title ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборони- ти не можна використовувати uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account