Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості формування здоров’язбережуваль- ної та здоров’ярозвивальної компетентностей учнів 5 – 6 класів в освітніх галузях Державного стандарту базової середньої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Дудко, С. Г.
dc.date.accessioned 2023-05-30T04:38:55Z
dc.date.available 2023-05-30T04:38:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК: 378.147:81’255
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2747-2022-3(181)-3-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9717
dc.description Дудко С. Г. Особливості формування здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей учнів 5 – 6 класів в освітніх галузях Державного стандарту базової середньої освіти / С. Г. Дудко // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 3-13. uk_UA
dc.description.abstract У статті зазначено, що результатом реформування сучасної системи загальної середньої освіти в Україні є переорієнтація та перехід закладів загальної середньої освіти від традиційної форми навчання до освіти на компетентнісній основі. Акцентовано на потребі змістових та функційних змін щодо формування в учнів закладів загальної середньої освіти здоров’язбережувальних та здоров’я- розвивальних компетентностей. Проведено аналіз питання формування здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей як соціальної та педагогічної проблеми. Досліджено, що науковці обговорюють соціальну проблему, пов’язану з низьким рівнем здоров’я української молоді, що потребує детального аналізу йо-го стану, пошуку та впровадження нових підходів до формування ціннісних орієнтацій молодих людей щодо власного здоров’я та питань його збереження. Проаналізовано особливості формування здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей під час вивчення предметів «Соціальної та здоров’язбережувальної», «Здоров’я та фізична культура» освітніх галузей Державного стандарту базової середньої освіти. Визначено основу формування здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей учнів загальної середньої освіти в адаптивному циклі (5 – 6 кл.) через особистісні потреби до збереження свого здоров’я і здоров’я інших, збереження свого роду, народу, довкілля, здатність до втілення в життя власної здоров’язбережувальної поведінки, власного здоров’язбережувального способу життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject здоров’язбережувальні та здоров’ярозвивальні компетентності uk_UA
dc.subject освітня галузь uk_UA
dc.subject Державний стандарт освіти uk_UA
dc.subject адаптивний цикл базової середньої освіти uk_UA
dc.title Особливості формування здоров’язбережуваль- ної та здоров’ярозвивальної компетентностей учнів 5 – 6 класів в освітніх галузях Державного стандарту базової середньої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account