Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Шама, І. П.
dc.date.accessioned 2023-05-30T04:24:02Z
dc.date.available 2023-05-30T04:24:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn DOI: 10.12958/2227-2747-2022-3(181)-39-54
dc.identifier.other УДК 378.147:37.011.3-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9715
dc.description Шама І. П. Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів / І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 39-54. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено теоретико-методичні засади розробки та використання кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність кейс-технології у вищій освіті, види педагогічних кейсів у контексті професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено сучасні наукові підходи до сутності кейс-тестингу як форми контролю та самоконтролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. З урахуванням положень компетентнісного підходу у вищій освіті, професійного стандарту розкрито сутнісні ознаки, складники професійних компетентностей сучасного вчителя, зокрема з урахуванням вимог кваліфікаційної категорії «спеціаліст». Представлено особливості кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів (компетентнісний, контекстний характер, технологічність та ін.), етапи конструювання кейс-завдань (підготовчий, пілотажний, експертний) з урахуванням виду педагогічного кейсу, особливостей конкретної професійної компетентності, рівня загальної та професійної підготовки майбутніх учителів. Наведено приклад кейс-завдання для оцінки сформованості мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject кейс-технологія uk_UA
dc.subject кейс-тестинг uk_UA
dc.subject кейс-завдання uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject професійна компетентність майбутніх учителів uk_UA
dc.title Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account