Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретико-методологічні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Голубенко, Т. О.
dc.date.accessioned 2023-05-16T10:11:27Z
dc.date.available 2023-05-16T10:11:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 376.41-057.04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9687
dc.description Голубенко Т. О. Теоретико-методологічні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 147-154. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито теоретичні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності. Показано, що поняття «компетентність» є доволі складним і багатозначним, проаналізовано різні погляди на сутність цього феномену. Акцентовано увагу на підходах зарубіжних і вітчизняних науковців до визначення ключових компетенцій фахівця соціальної сфери. Такі компетентності сприяють досягненню успіхів у здійсненні патронажної діяльності, підвищенню якості надання соціальної допомоги вдома; відповідають різноманітним сферам життя. Розкрито сутність професійної компетентності як якісної характеристики рівня оволодіння особистістю патронажною діяльністю. Наведено авторське визначення сутності компетентності в процесі патронажної діяльності фахівця соціальної сфери. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject патронажна діяльність фахівця соціальної сфери uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account