Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Соціалізація особистості під впливом телевізійних новин ( на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000 - 2013 рр.)

Show simple item record

dc.contributor.author Соломін, Є. О.
dc.date.accessioned 2023-05-07T17:04:53Z
dc.date.available 2023-05-07T17:04:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 070:654.197(477.61)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9673
dc.description Соломін Є. О. Соціалізація особистості під впливом телевізійних новин ( на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000 - 2013 рр.) / Є. О. Соломін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 \(291) квітень. - Ч. 1. – С. 68-75. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізується новинний продукт регіональних телекомпаній Луганщини з точки зору дотримання стандартів їх виробництва, розкриття прагматики факторів упливу на реципієнтів та способів маніпулювання інформацією. Регіональне телебачення в силу того, що для телеглядача було і залишається основним джерелом постачання інформації про події, а головне - інтерпертатором їх, стало одним із вагомих факторі впливу на політичну, економічну, соціальну, культурну та інші сфери життя громади та індивіда, процес соціалізації особистості. Зауважується, що форма подачі новинного продукту часто визначають не редакції інформаційних програм, а існуючи в регіоні політико-економічні чи фінансово-промислові групи, в оперативному чи прямому підпорядкуванні яких перебувають засоби масової комунікації. Нові технології, у тому числі й у сфері медіа, дозволяють упроваджувати й нові засоби впливу на реципієнтів, у тому числі й на підростаюче покоління, та маніпулювання їх свідомістю за допомогою новинного телепродукту. Мінімізація негативного впливу на свідомість молодих реципієнтів вбачається у процесі формування системи знань та навичок у майбутніх медійників та неухильному дотриманні стандартів професії, які мають стати основою їх подальшої роботи, і це створить умови для протидії маніпулятивних технологіям, дотриманні стандартів інформаційного телевиробництва. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject телебачення uk_UA
dc.subject регіональні новини uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject стереотипи uk_UA
dc.subject маніпуляція інформацією uk_UA
dc.subject PR uk_UA
dc.title Соціалізація особистості під впливом телевізійних новин ( на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000 - 2013 рр.) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account