Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Кейс-тестинг як засіб контролю в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Сєваст’янова, О. А.
dc.contributor.author Шама, І. П.
dc.date.accessioned 2023-04-19T11:14:52Z
dc.date.available 2023-04-19T11:14:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 378.147:37.011.3-051
dc.identifier.other DOI : 10.12958/2227-2747-2020-2(174)-45-57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9650
dc.description Сєваст’янова О. А. Кейс-тестинг як засіб контролю в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Сєваст’янова, І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2020. - №2 (174), - С. 45-57. uk_UA
dc.description.abstract Схарактеризовано доцільність використання практико зорієнтованих технологій у педагогічній освіті, потенціал кейс-технологій як виду інтерактивних освітніх технологій для вирішення завдань формування професійних знань і вмінь студентів педагогічних спеціальностей, джерела кейсів (первинні, вторинні). Розкрито сутність та основні види педагогічних кейсів, які доцільно використовувати в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Представлено особливості застосування тестування як одного з видів контролю навчальних досягнень студентів. Схарактеризовано сучасні підходи до використання кейс-технологій у процесі оцінки професійної компетентності фахівців різного профілю. Обґрунтовано доцільність використання кейс-тестингу як засобу контролю навчальних досягнень майбутніх учителів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Визначено основні джерела для складання педагогічних кейс-тестів (педагогічна ситуація, фрагмент наукового, художнього тексту, статистичні матеріали та ін.). Наведено приклади кейс-тестів, що використовуються в процесі вивчення педагогічних дисциплін для студентів 2 і 3-х курсів у межах модулів «Педагогіка», «Історія педагогіки», «Основи педагогічної майстерності». Проаналізовано переваги та недоліки використання кейс-тестингу порівняно з традиційним тестуванням для визначення рівня та якості загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject майбутні учителі uk_UA
dc.subject контроль знань uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.subject педагогічний кейс uk_UA
dc.subject види педагогічних кейсів uk_UA
dc.subject кейс-тестинг uk_UA
dc.title Кейс-тестинг як засіб контролю в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account