Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації

Show simple item record

dc.contributor.author Гнатишин, Л. Б.
dc.contributor.author Дранус, Л. С.
dc.contributor.author Прокопишин, О. С.
dc.contributor.author Трушкіна, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-04-10T15:35:52Z
dc.date.available 2023-04-10T15:35:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 339.1:338.43:658.8:004
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2022-3(69)-47-58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9616
dc.description Гнатишин Л. Б. Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації / Л. Б. Гнатишин, Л. С. Дранус, О. С. Прокопишин та ін. // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2022. - №3 (69). – С.47-58. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано й узагальнено існуючі концептуальні підходи до визначення суті понять «збутова діяльність», «маркетингова діяльність», «аграрний маркетинг», «трансформація», «управління маркетингом», «управління маркетинговою діяльністю», «маркетинговий менеджмент». Встановлено, що цифрова епоха сприятиме перетворенню парадигми маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу, інструментарію до формування маркетингових стратегій, збутової політики, цифрових каналів, клієнтського досвіду, управлінських підходів до ланцюгів постачань і створення відповідної логістичної інфраструктури та агрокластерів. Уточнено зміст поняття «трансформація маркетингової діяльності аграрного підприємства в умовах цифрової економіки» як процесу зміни суті, типів, форми, властивостей і структури збутових мереж і маркетингових систем, принципів корпоративної культури, споживчих цінностей, системи поглядів, функцій управління, характеру партнерських взаємовідносин між суб’єктом господарювання, клієнтами та різними категоріям стейкхолдерів. Надано авторське трактування маркетингового менеджменту підприємства агропромислового комплексу в епоху цифрових перетворень, під яким розуміється безперервний інтегрований процес, що здійснюється через реалізацію функцій управління (прогнозування, планування, організація, облік, контроль, аналіз та регулювання) обслуговуванням споживачів, транспортуванням і збутом сільськогосподарської продукції із застосуванням цифрових технологій та інформаційних систем. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject аграрне підприємство uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject аграрний маркетинг uk_UA
dc.subject стейкхолдери uk_UA
dc.subject Інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account