Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємців

Show simple item record

dc.contributor.author Глінковська-Краузе, Б.
dc.contributor.author Чеботарьова, Н. М.
dc.contributor.author Чеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned 2023-04-10T14:58:49Z
dc.date.available 2023-04-10T14:58:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 334:005.73+339.9
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2022-3(69)-85-90
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9611
dc.description Глінковська-Краузе Б. Теоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємців / Б. Глінковська-Краузе, Н. М. Чеботарьова, Є. В. Чеботарьов // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2022. - №3 (69). – С.85-90. uk_UA
dc.description.abstract Формування нової системи міжнародних економічних відносин потребує обґрунтування надійної основи співпраці, насамперед, господарських суб’єктів різних країн у всіх галузях і сферах економіки. Одним із важливих чинників такого обґрунтування є оцінювання компетентностей підприємців, що є складовою комплексної науково-практичної проблеми компаративного (порівняльного) аналізу профілів підприємців різних країн. Дана проблема набуває особливої актуальності в контексті створення на європейському континенті міжнародних альянсів: економічних інтеграційних об’єднань у межах певних достатньо нечисельних країн, які б діяли за конкретними напрямами і проєктами на субрегіональному рівні. Компаративний аналіз профілів підприємців є предметом досліджень за новим напрямом науки – економічної компаративістики. Це передбачає поєднання застосування міжкультурного, міждисциплінарного та міжфункціонального підходів. У статті на підґрунті узагальнення теоретичних і науково-практичних розробок, які проведено за двома міжнародними україно-польськими проєктами, висунуто гносеологічну тріаду: «національна ділова культура» – «корпоративна культура» – «профіль підприємця» з наданням чіткого визначення даних дефініцій. Обґрунтовано інтеграл оцінювання профілів підприємців різних країн, який містить три етапи. На рівні першого етапу дається ідентифікація сутності фахових загальнокультурних компетентностей підприємців: дистанція влади, індивідуалізм, мужність, уникнення невизначеності, довготермінова орієнтація та індульгенція. Призначенням другого етапу є виокремлення й ідентифікація сутності суто підприємницьких компетентностей: схильність до підприємництва, обов’язковість у бізнесі, планування та ставлення до контролю, стандартизованість бізнес-діяльності, поліхромність і самовдосконалення. Третій етап пропонованого інтегралу містить чіткий перелік методичних посилок-вимог щодо розробки й оформлення (представлення) висновків паралельного анкетування-опитування підприємців різних країн за визначеними фаховими загальнокультурними і підприємницькими компетентностями. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject підприємництво uk_UA
dc.subject профіль підприємця uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject національні ділові культури uk_UA
dc.subject корпоративні культури uk_UA
dc.subject економічна компаративістика uk_UA
dc.subject міжнародні альянси uk_UA
dc.title Теоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємців uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account