Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування толерантності як професійної якості майбутнього вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Павленко, І. Г.
dc.date.accessioned 2023-04-03T17:21:21Z
dc.date.available 2023-04-03T17:21:21Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier.other УДК 378.011.3-051.3
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-75-79
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9574
dc.description Павленко І. Г. Формування толерантності як професійної якості майбутнього вчителя / І. Г. Павленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С. 75-79. uk_UA
dc.description.abstract Формування особистості майбутнього вчителя починається у закладі вищої освіти, де формуються його професійно значущі якості, інтереси, творчі здібності, цінності, зростає загальний рівень культури. У запропонованій статті автор наголошує, що в умовах професійної освіти формується толерантність майбутніх учителів, яка є найважливішою метою професійної підготовки. Здійснено аналіз змісту поняття «толерантність»; визначено типи толерантності, які властиві майбутнім учителям; представлено три найважливіших підходи до формування толе- рантності майбутніх учителів. Розроблення питання толерантності ведеться протягом досить тривалого проміжку часу, але досі не розроблено такого поняття толерантності, яке б повністю охоплювало всі складники цієї якості та підходило до кожного аспекту життєдіяльності. Таким чином, проблему толерантності не можна вважати рівною мірою вивченою в теоретичному, експериментальному та прикладному відношенні. Не можна позначити толерантність деякою однією формулою. Це мистецтво, майстерність, уміння, талант. Деякі люди володіють цим від природи, інші – навчаються цьому. А треті так ніколи цього і не досягають. Щоб стати толерантною особою, недостатньо мати талант від природи. Його необхідно розвивати, звертаючи при цьому увагу на характерні риси, які властиві поняттю «толерантність». Насамперед, необхідно відзначити, толерантна людина приязно ставиться до людей. Найкращі вчителі завжди піклуються та опікуються своїми учнями. Постійне самовдосконалення – це вірний шлях до успіху в педагогічній галузі. Також зазначено, що основними складовими компонентами толерантності є: прийняття, визнання, розуміння, уява, знання, талант, рішучість та ін. Їх можна та потрібно розвивати в собі навчанням i практикою. Постійний розвиток цих складників якнайкраще відобразиться на процесі формування толерантності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject типи толерантності uk_UA
dc.subject толерантне ставлення uk_UA
dc.subject майбутній учитель uk_UA
dc.subject педагогічні технології uk_UA
dc.title Формування толерантності як професійної якості майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account