Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів

Show simple item record

dc.contributor.author Демченко, Н.О.
dc.date.accessioned 2023-03-02T22:45:07Z
dc.date.available 2023-03-02T22:45:07Z
dc.date.issued 2022-03
dc.identifier.other УДК 81’243:81’25
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-120-130
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9489
dc.description Демченко Н. О. Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів / Н. О. Демченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.120-130. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам дистанційного навчання іноземної мови студентів-філологів, вибору методів, форм, засобів навчання на формування інформаційно-комунікативної компетенції. Розглядаються методи аналізу, узагальнення та систематизації результатів наукових досліджень у галузі, що вивчається. Аналізуються існуючі технології дистанційного навчання та обґрунтовується ефективність побудови процесу навчання студентів-філологів з використанням технології змішаного навчання. Розглядаються особливості дистанційної форми спілкування для проведення відеоконференцій у режимі реального часу, що замінюють очне спілкування викладача з учнями в умовах пандемії COVID-19; аналізуються доцільність підключати та організовувати процес навчання на платформі Teams на очних заняттях та для самостійної роботи студентів-філологів. Створення умов для міжособового спілкування та формування комунікативної компетенції учнів на очних заняттях та сприяти розвитку самостійності, відповідальності, умінь застосовувати інформаційні технології під час роботи з онлайн-платформами. Розглядаються деякі положення основних проявів лінгводидактичного потенціалу дистанційного навчання у контексті заочної форми підготовки майбутніх лінгвістів. Дистанційне навчання це ефективна форма, що дозволяє суттєво підвищити ефективність системи як заочного так і очного навчання студентів іншомовному спілкуванню. Дослідження потенційних можливостей такої форми, розробка у межах даної теорії певних концепцій та технологій, сприяє оптимізації навчальної діяльності студентів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject технологія змішаного навчання uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікативна компетенція uk_UA
dc.subject освітні онлайн-платформи uk_UA
dc.title Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account