Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання ресурсів освітнього середовища в умовах дистанційного навчання іноземців в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Токуєва, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-02-13T20:31:10Z
dc.date.available 2023-02-13T20:31:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 37.091.2+37.018.43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9414
dc.description Токуєва Н. В. Використання ресурсів освітнього середовища в умовах дистанційного навчання іноземців в Україні / Н. В. Токуєва // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 81-90. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність поняття «освітнє середовище», різні авторські підходи вчених до визначення його змісту та компонентів, засоби й форми реалізації його основних завдань у форматі дистанційного навчання іноземних громадян у ЗВО України, що визначається й коригується вимогами часу, суспільства, формами організації освітнього процесу тощо. Розкрито особливості організації віртуального освітнього середовища в проєкції мовної підготовки іноземців в українських ЗВО, зміст, мета та рівень ефективності використання його ресурсів для вирішення навчально-виховних завдань освітнього закладу. Розглянуто зовнішні ресурси освітнього середовища та виокремлено внутрішні взаємопов’язані компоненти, що забезпечують його результативність: технологічний (використання нормативної методики викладання української мови як іноземної та досягнення запланованих результатів), матеріально-технічний та суб’єктно-ресурсний (здійснення рівноправної партнерської взаємодії між суб’єктами освітнього середовища). Визначено, що на початковому етапі навчання відсутність мовно-культурного оточення, яке сприяє процесу формування в іноземців мовленнєвих навичок і вмінь, визначає їхні комунікативні потреби та мотивує до вивчення мови, негативно позначається на якості навчання. Щоденне вербальне спілкування з викладачем у форматі відеоконференцій, залучення до освітнього процесу аутентичних відеоматеріалів, фрагментів телепрограм, фільмів, навчальних відеороликів, віртуальних екскурсій та ін. надає можливість оптимізувати освітній процес та досягнути запланованих результатів навчання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject навчання іноземних громадян uk_UA
dc.subject внутрішні й зовнішні ресурси освітнього середовища uk_UA
dc.subject дистанційна форма навчання uk_UA
dc.subject викладання української мови як іноземної uk_UA
dc.title Використання ресурсів освітнього середовища в умовах дистанційного навчання іноземців в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account