Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Мовностилістичні особливості пісенних текстів Jerry Heil ( на матеріалах пісень «Тато» і «Мрія»)

Show simple item record

dc.contributor.author Клєщова, О.
dc.contributor.author Помазан, Д.
dc.date.accessioned 2023-02-06T10:34:04Z
dc.date.available 2023-02-06T10:34:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9396
dc.description Клєщова О. Мовностилістичні особливості пісенних текстів Jerry Heil (на матеріалі пісень «Тато» і «Мрія») / О. Клєщова, Д. Помазан // Лінгвістика. – 2022. - №2 (46), - С. 50-59. uk_UA
dc.description.abstract У статті на матеріалі пісенних текстів «Тато» і «Мрія» проаналізовано мовностилістичні засоби пісенних композицій популярної співачки-відеоблогерки Jerry Heil, яка є одночасно авторкою, композиторкою і виконавицею. У текстах пісень виконавиці синтезовано риси масового мистецтва й контркультурні та субкультурні тенденції, червоною ниткою проходить тема надважливості простих людських цінностей: любові до батьків, кохання, порушено важливі соціальні проблеми. Повномасштабне вторгнення країни-агресорки наклало свій відбиток на творчість молодої артистки. Тексти пісень виконавиці змінилися на більш глибокі за змістом, у яких присутня лексика, притаманна військовій справі, помітно, що тепер співачка робить акцент на етнокод із вкрапленнями зі скарбниці народної мудрості. Саме на підґрунті останніх світових подій, які переживає Україна та весь цивілізований світ, виконавиця створює часто сумні, складні, глибокі за змістом тексти пісень, у яких усіма фібрами своєї душі переживає останні події, які сколихнули нашу країну. На підставі здійсненого дослідження констатуємо, що пісенним композиціям «Тато» і «Мрія», які були написані під час повномасштабного вторгнення країни-агресорки, властиві глибока емоційність, яскрава образність і мелодійність, вони є надзвичайно актуальними і мають значний лінгводидактичний потенціал. Виявлено типові для композицій співачки авторські новотвори, які відображають креативне мислення виконавиці. Мовна палітра пісень Jerry Heil насичена не лише лексикою іншомовного походження, а й різними мовностилістичними засобами, які допомагають слухачеві краще зрозуміти авторку, пізнати її почуття, заглибитись у душевний стан співачки. Творчість Jerry Heil є результатом власних роздумів, пережитих подій і почуттів, філософських міркувань. Об’єктами оцінювання є родинні стосунки, кохання, суспільно-політичні події. Серед мовностилістичних засобів пісенних композицій «Тато» і «Мрія» виділяємо: використання іншомовної лексики (зокрема англізмів), жаргонізмів, уживання численних комбінованих метафоричних структур. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject жаргонізми uk_UA
dc.subject інтернаціоналізми uk_UA
dc.subject метафори uk_UA
dc.subject пісенний текст uk_UA
dc.title Мовностилістичні особливості пісенних текстів Jerry Heil ( на матеріалах пісень «Тато» і «Мрія») uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account