Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Парадигмальні засади професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації партнерської взаємодії в початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Єпіхіна, М. А.
dc.date.accessioned 2023-02-03T08:49:19Z
dc.date.available 2023-02-03T08:49:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 378. 011.3-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9383
dc.description Єпіхіна М. А. Парадигмальні засади професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації партнерської взаємодії в початковій школі / М. А. Єпіхіна // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 37-46. uk_UA
dc.description.abstract У статті констатовано необхідність і доцільність трансформації всіх ланок освіти на партнерських засадах. Доведено, що саме партнерська взаємодія у професійній діяльності педагогів НУШ може забезпечити такий формат освіти й стосунків. Ураховуючи, що пріоритетна в конкретний період розвитку суспільства парадигма певним чином задає зразок, модель сприйняття й пояснення світу, обґрунтовано необхідність дослідження парадигмальних засад дослідження, що становлять його концептуальне підґрунтя. Представлено авторську дефініцію партнерської взаємодії майбутнього вчителя як систему паритетних взаємин суб’єктів освітнього процесу, яка характеризується загальними цілями, взаємною відповідальністю сторін за результат співпраці, а також особистісним прогресом кожного учасника в процесі спільної діяльності. Розкрито сутність особистісно зорієнтованої, смислової та рефлексивної освітніх парадигм, на яких базується сучасна професійна підготовка майбутніх учителів до партнерської взаємодії в початковій школі. Доведено, що розглянуті освітні парадигми, з одного боку, базуються на партнерській взаємодії, з іншого – зумовлюють ефективність процесу формування партнерської взаємодії в усіх її сферах, а саме: стосунках та комунікації, перцепції, інтеракції. Обґрунтовано доцільність використання в поданому дослідженні позитивних аспектів кожної із зазначених парадигм освіти, що пов’язані з їх особистісними та ціннісно-смисловими орієнтирами, рефлексивною та емпатійною насиченістю, що є важливими детермінантами ефективної побудови партнерської взаємодії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject парадигма uk_UA
dc.subject особистісно зорієнтована uk_UA
dc.subject смислова uk_UA
dc.subject рефлексивна освітні парадигми uk_UA
dc.subject партнерська взаємодія uk_UA
dc.subject професійна підготовка майбутніх учителів uk_UA
dc.title Парадигмальні засади професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації партнерської взаємодії в початковій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account