Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу

Show simple item record

dc.contributor.author Желанова, В. В.
dc.date.accessioned 2023-02-02T20:24:15Z
dc.date.available 2023-02-02T20:24:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 378. 011.3-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9382
dc.description Желанова В. В. Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу / В. В. Желанова // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 47-58. uk_UA
dc.description.abstract У поданій статті розглянуто сутність та структуру коучингового підходу, що містить концептуальний (пов’язаний з тлумаченням феномену «коучинг», його типів та принципів) та технологічний (передбачає впровадження коучингових технік у процесі формування рефлексивної компетентності майбутнього педагога) складники. Розкрито сутність та структуру рефлексивної компетентності майбутнього педагога, що є метакомпетентністю особистості, яка містить мотиваційно-ціннісний (сукупність мотивів, установок, ціннісного ставлення до рефлексивної діяльності); когнітивний (рефлексивні знання, поняття й уявлення) та операційно-діяльнісний (сукупність рефлексивних умінь) компоненти. Проаналізовано логіку, напрями рефлексіогенезу як процесу поступового розвитку складників рефлексивної компетентності в напрямі їх ускладнення й поширення діапазону реалізації різних типів педагогічної рефлексії (особистісної, інтелектуальної, комунікативної, кооперативної). Доведено, що мотиваційні аспекти рефлексивної компетентності трансформуються в напрямі: мотиви, потреби в рефлексивній діяльності, рефлексивна установка, ціннісне ставлення до рефлексії. Когнітивний та операційно-діяльнісний складники рефлексивної компетентності змінюються в напрямі розширення знань і вмінь, що відбивають особистісний, інтелектуальний типи рефлексії, – знаннями та вміннями, що пов’язані з кооперативною та комунікативною рефлексією. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject коучинг uk_UA
dc.subject коучинговий підхід uk_UA
dc.subject освітній коучинг uk_UA
dc.subject рефлексіогенез uk_UA
dc.subject рефлексивна компетентність uk_UA
dc.title Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account