Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням

Show simple item record

dc.contributor.author Шалацька, Г. М.
dc.date.accessioned 2022-12-16T15:30:24Z
dc.date.available 2022-12-16T15:30:24Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК [37.016:81'243]:004.85
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9325
dc.description Шалацька Г. М. Використання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням / Г. М. Шалацька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 247-254. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто сервіс Kahoot! як універсальний інструмент для створення інтерактивних онлайн тестів, який дозволяє розробляти завдання з мультимедійним контентом, використовувати наявні та завантажувати власні ілюстрації, аудіо- та відеофрагменти. Проаналізовано особливості використання сервісу Kahoot! в умовах дистанційного навчання у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, визначено переваги інтерактивних тестувань як засобу гейміфікації навчального процесу. Наведено приклади використання кахутів на різних етапах навчання, подано опис процесу організації роботи на платформі, показано можливість проведення групових онлайн змагань, використання тестів у якості домашньої роботи та індивідуально-самостійного завдання з дисципліни іноземна мова за професійним спрямуванням. У статті доведено, що інтерактивні тести з іноземної мови за професійним спрямуванням на платформі Kahoot! можна використовувати під час дистанційного навчання у ЗВО для закріплення, повторення, контролю навчальних досягнень студентів, розширення словникового запасу, удосконалення мовних навичок, проведення аналізу і корекції отриманих знань. Встановлено, що онлайн інтерактивні ігри урізноманітнюють навчальний процес, роблять його цікавим, динамічним та ефективним. У перспективі вбачається проведення тренінгів та майстер-класів для викладачів щодо формування навичок і прийомів роботи з програмними засобами та сервісами для розробки завдань з елементами гейміфікації під час вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject Kahoot! uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.title Використання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account