Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Тупиця, О. Ю.
dc.contributor.author Зімакова, Л. В.
dc.date.accessioned 2022-12-16T15:27:10Z
dc.date.available 2022-12-16T15:27:10Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 81.07(072.8)-057.875
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9324
dc.description Тупиця О. Ю. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови / О. Ю. Тупиця, Л. В. Зімакова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 238-246. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетентності студентів спеціальності “Філологія”, які починають вивчати другу іноземну мову (німецьку). Фонетична компетентність є складником усіх видів мовленнєвих навичок. Автори переконані, що вивчення фонетики не можливе без практичного засвоєння лексичних та граматичних конструкцій іноземної мови. Підібрані авторами “ігри в німецьку вимову” спрямовані на створення “німецького акценту” студентів. Таким чином, практика доводить, що принцип апроксимації, який застосовується на початковому етапі вивчення іноземної мови, є недоречним для студентів у вивчені німецької мови як другої іноземної. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject студент-філолог uk_UA
dc.subject фонетична компетентність uk_UA
dc.subject друга іноземна мова (німецька) uk_UA
dc.subject комунікативний підхід uk_UA
dc.subject гра в німецьку вимову uk_UA
dc.title Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account