Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інтегрований підхід до аналізу тексту художнього твору на уроках зарубіжної літератури

Show simple item record

dc.contributor.author Недайнова, Т. Б.
dc.date.accessioned 2022-12-16T15:22:35Z
dc.date.available 2022-12-16T15:22:35Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.issn УДК 37.02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9323
dc.description Недайнова Т. Б. Інтегрований підхід до аналізу тексту художнього твору на уроках зарубіжної літератури / Т. Б. Недайнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 227-237. uk_UA
dc.description.abstract В роботі розглянуто актуальні проблеми формування у майбутніх вчителів зарубіжної літератури фахової компетенції аналізу художнього тексту на основі інтегрованого підходу. Встановлено, що реалізація такого підходу здійснюється в процесі формування у школярів особистісного образу кожної теми уроку відповідно до шкільної програми, розширення асоціативних зв`язків учнів, їх здатності взаємодіяти з культурними образами різних епох і країн, формування емоційно-ціннісного відношення до світу та вміння усвідомити себе у ньому. Мета дослідження - розробити технологію інтегрованого підходу до аналізу художнього тексту з урахуванням естетичних, культурологічних, психологічних основ сприйняття літературного тексту як тексту мистецтва, вікових особливостей розуміння та інтерпретації художніх творів учнями. У процесі дослідження з’ясовано, що реалізація ідеї інтегрованого підходу до аналізу тексту у школі припускає вихід викладача за межі власного предмета, коли вчитель здатний осмислювати матеріал з філософської, літературознавчої, мистецтвознавчої, культурологічної позицій, усвідомлюючи місце свого предмета в системі культури; в ході аналізу літературного тексту вчитель використовує різноманітні можливості взаємодії літератури з іншими видами мистецтва, щоб забезпечити безпосередню участь школярів в самостійному аналізі літературного тексту та організації їхньої художньо-творчої діяльності на уроці. Визначено коло підготовчих завдань, які вчитель повинен виконати у процесі підготовки до такого уроку літератури. На основі аналізу досвіду вчителів-практиків, відповідей учнів та їхніх творчих робіт зроблено висновок про те, що творча лабораторія вчителя та учнів, які здійснюють інтегрований підхід до аналізу тексту, не може бути вичерпана характеристикою зазначених напрямків діяльності на уроці, а потребує тісної взаємодії з позакласною роботою. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject інтегрований підхід uk_UA
dc.subject полілог методів uk_UA
dc.subject взаємодія мистецтв uk_UA
dc.subject поліхудожній розвиток uk_UA
dc.subject художньо-творча діяльність uk_UA
dc.subject образ тексту uk_UA
dc.subject аналіз тексту uk_UA
dc.title Інтегрований підхід до аналізу тексту художнього твору на уроках зарубіжної літератури uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account