Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів

Show simple item record

dc.contributor.author Гагаркін, Я. О.
dc.contributor.author Колесніков, В. О.
dc.date.accessioned 2022-12-07T13:24:54Z
dc.date.available 2022-12-07T13:24:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation В роботі на основі аналізу деяких інтернет-джерел наведено приклад послідовного отримання зображення автомобіля Ferrari 330 P4 при використанні низки комп’ютерних програм та пакетів, а також ігрового рушія Unreal Engine 5, наведено фрагменти технології зі створення скла uk_UA
dc.identifier.issn УДК 629.331:004.92
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9296
dc.description Гагаркін Я. О.; Колесніков В. О. Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів // Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-15 квітня 2022 року: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2022. С. 64 – 74. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.title Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів uk_UA
dc.title.alternative Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account