Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Черненко, Н. І.
dc.date.accessioned 2022-11-27T20:33:16Z
dc.date.available 2022-11-27T20:33:16Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 37.013.83:[37.091.12.011.3-051:33]
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9268
dc.description Черненко Н. І. Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін / Н. І. Черненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 98-108. uk_UA
dc.description.abstract У статті проведений структурний та порівняльний аналіз складових компонентів педагогічної та андрагогічної моделей навчання. Визначено відмінності та параметри використання різних моделей в залежності від освітньої необхідності. Розкрито сутність андрагогічної моделі, яка зважає на психологічні особливості студента, надає більшої свободи для розвитку творчого потенціалу, досвід генерує у джерело знань, умінь й навичок, а рівень самосвідомості використовує як важіль у формуванні самокерованості майбутнього викладача економічних дисциплін. Виділено основні андрагогічні принципи на основі яких відбувається організація навчання дорослої категорії населення. Виявлено, що підготовка майбутніх фахівців, яка ґрунтується на андрагогічних принципах навчання, передбачає трансформацію навчальної діяльності студента у професійну з поступовою зміною пізнавальних потреб та мотивів, цілей, вчинків й дій, засобів, предмета та результатів на професійні; створення певних педагогічних умов для можливості визначення студентом власних цілей та способи їх досягнення, за для руху його діяльності від навчання до праці. Діяльність майбутнього фахівця при цьому розглядається як особистісно осмислений процес формування професійної компетентності. Схарактеризовано педагогічні умови, які дозволять реалізуватися та повною мірою функціонувати вищезазначеним принципам та сприятимуть створенню комфортних умов для розвитку та оптимізації навчального процесу. Представлено напрями інтегрування андрагогічних принципів у професійну підготовку майбутніх викладачів економічних дисциплін. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject андрагогічний підхід uk_UA
dc.subject андрагогічні принципи uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject формування професійної компетентності uk_UA
dc.title Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account