Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Т. В.
dc.date.accessioned 2022-11-26T22:40:59Z
dc.date.available 2022-11-26T22:40:59Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 378.015.311
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9260
dc.description Бойко Т. В. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов / Т. В. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 30-39. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено специфіку професійної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов, яка доводить, що підвищення їхньої конкурентноспроможності та реформування системи загальної середньої та вищої освіти в Україні підвищують вимоги до здійснення професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Констатовано, що у процесі впровадження в усі сфери діяльності освітніх закладів новітніх інформаційних технологій особливого значення в підготовці майбутніх вчителів іноземних мов набуває проблема формування їхньої інформаційно-комунікативної компетентності в процесі навчання в закладах вищої освіти. У статті охарактеризовано феномен «мультимедійні технології» як комп’ютерну технологію, яка дозволяє гнучко керувати потоками різноманітної інформації. Наголошено, що немає єдиного підходу до даного явища. Метою даної статті є характеристика проблеми мультимедійних технологій як засобу підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Дослідження авторки статті доводить, що на сучасному етапі робота щодо впровадження мультимедіа в освітній процес вищої школи здійснюється у двох напрямах: перший з них полягає в тому, що мультимедіа включають до освітнього процесу як «допоміжний» засіб з використанням традиційних методів системи освіти; другий напрям передбачає зміну змісту освіти, переогляд методів та форм організації освітнього процесу, побудови цілісних курсів, основаних на використанні змістового наповнення ресурсів в окремих дисциплінах закладів вищої освіти, що готують майбутніх вчителів іноземних мов. У статті констатовано, що застосування здобувачами вищої освіти, майбутніми вчителями іноземних мов мультимедіа та забезпечення системного застосування мультимедійних технологій має бути відповідним до дидактичних цілей професійної підготовки здобувачів вищої освіти з іноземних мов. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject мультимедійні засоби навчання uk_UA
dc.subject майбутні вчителі іноземних мов uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.title Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account