Show simple item record

dc.contributor.author Продан, І.
dc.date.accessioned 2022-03-18T19:48:24Z
dc.date.available 2022-03-18T19:48:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9058
dc.description Продан I. Iмiджева реклама у дизайнi / І. Продан // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Вип. 35, Т. 5. - С. 17-21. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано взаємозалежність іміджу компанії та ділової репутації, котрі презентують підприємство цільовій аудиторії з метою забезпечення позитивного враження та формування сприятливого інформаційного середовища організації. Імідж представлено як зовнішнє відображення емоційного сприйняття компанії, результативність та ефективність якого визначається ефективністю візуалізації всіх носіїв, а саме фірмового стилю. Реклама розглядається через призму її участі та ролі у процесі формування іміджу та ділової репутації організації. Іміджеву рекламу сформульовано як особливий вид комунікацій, спрямований на створення та підтримку привабливого позитивного образу компанії, відображаючи істинну сутність компанії художньо-естетичними засобами. Реклама тісно пов’язана з мистецтвом, яке формує нове соціальне та культурне середовище. У межах дослідження визначено іміджеву рекламу як засіб візуальної інформації з позиції дизайн-діяльності, орієнтованої на цільову аудиторію з урахуванням художньо-естетичних, стилістичних та мистецьких домінантів. Складовою частиною й одночасно засобом створення іміджу компанії визначаємо фірмовий стиль як сукупність візуальних (графічних, колірних) та пластичних прийомів, що надають стильову єдність усім складникам діяльності фірми. Складовими частинами фірмового стилю, які створюють імідж компанії, визначено: словесний та графічний товарний знак (логотип та колірну гаму); фірмовий шрифт; слоган. Дизайн-складник спрямований на художньо-естетичний принцип, кольорову виразність, лаконічність, оригінальність шрифтів, системність та неординарність вираження. Під час створення іміджу компанії зроблено акцент на рекламному креативі, що містить у собі нешаблонність візуального вирішення, яке досягається за умов використання цікавих та емоційних образів, оригінальних візуально-вербальних моделей, таких як асоціація, метафора та алегорія. Ефективним інструментом просування іміджевої реклами виступає online-аудиторія інтернет-мережі, що активно розвивається на WEB-ресурсах. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.title Iмiджева реклама у дизайнi uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account