Abstract:
У дисертації за результатами міждисциплінарного аналізу наукової
літератури обґрунтовано науково-теоретичні та практичні засади професійної
підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи
із вразливими категоріями населення; узагальнено міжнародний і вітчизняний
досвід та схарактеризовано нормативно-правові засади професійної підготовки
майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із
вразливими категоріями населення; визначено поняття та наведено
класифікацію вразливих категорій населення як об’єкта соціальної роботи;
розкрито сутність, структуру та зміст соціальної роботи із вразливими
категоріями населення в сучасному освітньому та професійному вимірах.
Розроблено й схарактеризовано систему професійної підготовки
майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із
вразливими категоріями населення як сукупності взаємопов’язаних
компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, субʼєктобʼєктного, середовищного, змістового та технологічного, що забезпечують
формування в них професійної готовності. У межах технологічного компонента
обґрунтовано практичні засади системи. Перевірено ефективність розробленої
системи, визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи
Description:
Юрків Я. І. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх
соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ярослава Ігорівна Юрків ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 46 с.