Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Рівні методології у дослідженні проблеми розвитку теорії управління вищими навчальними закладами (останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття) в Україні.

Show simple item record

dc.contributor.author Васиньова, Н. С.
dc.date.accessioned 2021-11-10T20:48:08Z
dc.date.available 2021-11-10T20:48:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8655
dc.description Васиньова Н. С. Рівні методології у дослідженні проблеми розвитку теорії управління вищими навчальними закладами (останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття) в Україні / Н. С. Васиньова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2017. – Vol. 54, Issue: 126. - P. 53-57. uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі узагальнення робіт українських і російських учених визначено сутність понять „методологія”, „методологія педагогіки”, „методологія наукового дослідження”, які становлять методологічне забезпечення наукових досліджень. Названий аспект розкривається на прикладі конкретної наукової проблеми, пов’язаної з розвитком теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття). Також доведено, що ефективність проведення дослідження залежить від визначення оптимальності й цілісності чотирьох рівнів його методології, зокрема це філософський, рівень загальнонаукових принципів і форм дослідження, рівень конкретно-наукової методології і методики й техніка дослідження. Відзначається, що методологію слід розглядати не просто як систему принципів і способів побудови теоретичної та практичної діяльності, а як проект пізнавальної діяльності, створений з урахуванням особливостей предмета пізнання і закономірностей мислення. Аналіз літератури свідчить, що досліджувана проблема потребує особливої уваги й детального вивчення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject методологія дослідження uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.title Рівні методології у дослідженні проблеми розвитку теорії управління вищими навчальними закладами (останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття) в Україні. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account