Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Презентація як результативний компонент в організації самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови

Show simple item record

dc.contributor.author Окунькова, Л.О.
dc.contributor.author Башинська, Д.А.
dc.contributor.author Окунькова, Є.О.
dc.date.accessioned 2021-06-25T12:53:04Z
dc.date.available 2021-06-25T12:53:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 8-80
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8383
dc.description Окунькова Л. О. Презентація як результативний компонент в організації самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови / Л.О.Окунькова,Д.А.Башинська,Є.О.Окунькова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2021. - № 3 (341),квітень.- С. 179-185. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню ролі презентації як результативного компоненту в організації самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови. Розглянуто розвиток творчих здібностей особистості в сучасному освітньому просторі, які є ефективними з вживанням презентацій при захисті самостійної теми. В статті підкреслено що, самостійна робота – це індивідуальний пошук учбового матеріалу згідно теми вивчення, яка надає змогу студентам проявити креативність. В роботі приділяється увага креативності, яка є не лише пошуком новітніх, неординарних ідей але й доречним вживанням вже вивченого матеріалу. Незважаючи на велику кількість проектних методів, пов’язаних з говорінням, письмом та іншими комунікативними підходами до оволодіння іншомовним спілкуванням, не аби яку популярність набув презентативний метод, який розглядається як основний компонент при підготовці самостійної роботи. Стаття висвітлює той факт, що така діяльність навчає студентів публічному виступу, володіти аудиторією, адекватно реагувати на критику, відповідати на провокативні питання та реагувати на різноманітні ремарки з почуттям гумору. Найголовніше в презентативній роботі – є результат, яким задоволенні обидві сторони: виступаюча та оцінююча. В статті визначено роль слайдів, як візуальних посібників, які привертають увагу студентів, розвиваючи довгострокову пам'ять, і спонукають до креативного підходу у виборі матеріалу для демонстрування. Також в статті приділено увагу можливість використання комп’ютерних технологій, притаманних сучасній молоді, під час дистанційного навчання або навчання за індивідуальним графіком. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject презентація uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject креативний підхід uk_UA
dc.subject слайди uk_UA
dc.subject плагіат uk_UA
dc.subject результативний компонент uk_UA
dc.subject комп’ютерні технології uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.title Презентація як результативний компонент в організації самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account