Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дослідження чинників конкурентоспроможності портів ЄС

Show simple item record

dc.contributor.author Макаренко, М.В.
dc.contributor.author Просянок, В.В.
dc.contributor.author Шайхатдінов, А.З.
dc.date.accessioned 2021-06-15T06:49:59Z
dc.date.available 2021-06-15T06:49:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 339.13:339.9:656.614
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8299
dc.description Макаренко М. В. Дослідження чинників конкурентоспроможності портів ЄС / М.В.Макаренко,В.В.Просянок,А.З.Шайхатдінов // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №1 (63). – С.31-36. uk_UA
dc.description.abstract Доведено значення портів у європейському контексті шляхом вивчення різних управлінських характеристик та складнощів щодо розробки єдиної європейської політики, а також заходів, вжитих ЄК для покращення конкуренції в цій галузі. Розглянуто основні положення Зеленої книги як засобу підвищення конкурентоспроможності та проаналізовано її основні моменти. Розглянуто напрями політики ЄС щодо розвитку портової галузі шляхом регулювання конкурентних стратегій портів з метою сприяння, регулювання та забезпечення портової конкуренції на місцевому, регіональному та міжнародному рівнях. Транспорт стає невід'ємною частиною виробничого процесу, оскільки глобалізація, порти та морський сектор є ключовими факторами логістичних концепцій. Досвіт ЄС довів, що економічно ефективна, надійна та конкурентоспроможна портова система має стратегічне значення для досягнення лібералізації конкурентоспроможної торгівлі. Більше того, щоб гарантувати, що роль портів сприяє успіху цих принципів, ЄС намагається створити єдину національну політику. Основною метою цієї політики є сприяння засобам управління портовим фінансуванням, конкуренцією та покращення стану портової галузі. Підкреслено, що пропозиції ЄС можна звести до чотирьох основних напрямів: вдосконалення та модернізація портової інфраструктури та включення їх до транс’європейської транспортної мережі; створення конкурентного ігрового поля; просування досліджень і розробок для портів; налагодження діалогу між усіма партнерами для вирішення відповідних проблем. Однак перше, з чим виникли складності при формуванні єдиної національної політики в портовій галузі, – це різниця в розмірі портів, потужностях, географічному розташуванні, управлінні, функціонуванні та зайнятості. Основні відмінності між європейськими портами є результатом різних культур та способів мислення. Перш за все, три теорії управління є подібними між досліджуваними портами. Далі, розмір порту може бути місцевим, національним або міжнародним. Існує дуже важлива подібність між цими портами, оскільки всі вони є міжнародними; вони обслуговують ту саму велику теориторію і є воротами до Європи. Зайнятість є важливим фактором, оскільки в Європі можна знайти дві практики відрядно або базову заробітну плату або постійну роботу. З іншого боку, основні відмінності, які можна виявити, – це спосіб роботи та географічне розташування. Іншими словами, якщо порт є лиманом або прибережним, це природна гавань або система закритих доків. Цей фактор має одну з основних відмінностей між портами, оскільки дає порівняльну перевагу з точки зору маневрування. Підкреслено, що подібність та відмінності разом з індустріалізацією, зв’язками з внутрішніми районами та екологічною політикою є головними факторами, які будуть основою успіху одних портів та загрозою для інших. Ці розбіжності насправді є одним із мотивів того, чому ЄК ініціював Закон ЄС, який повинен поширюватися на порти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject конкурентна стратегія uk_UA
dc.subject чинники конкурентоспроможності uk_UA
dc.subject розвиток порту uk_UA
dc.subject міжнародні порти uk_UA
dc.subject європейська політика uk_UA
dc.title Дослідження чинників конкурентоспроможності портів ЄС uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account