Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання

Show simple item record

dc.contributor.author Фоміченко, І.П.
dc.contributor.author Кондратенко, О.О.
dc.contributor.author Руденко, Т.Є.
dc.contributor.author Брант, М.А.
dc.date.accessioned 2021-06-09T11:43:14Z
dc.date.available 2021-06-09T11:43:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 339.1:338.45
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8255
dc.description Фоміченко І. П. Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання / І.П.Фоміченко,О.О.Кондратенко,Т.Є.Руденко // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2020. - №3 (61). – С.139-145. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальні питання організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Зазначено причини необхідності впровадження і використання методів та засобів сучасного маркетингу. Наведено складники та визначено окремі функціональні завдання маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Розкрито етапи формування системи маркетингового менеджменту підприємства. Зазначено, що системний підхід до управління маркетингом підприємства передбачає використання маркетингових інструментів у процесі управління. Досліджено основні елементи системи маркетингового менеджменту підприємства. Визначено особливості та розкрито форми прояву особливостей організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах у сучасних ринкових умовах. Виокремлено 3D-маркетинг як інновативний інструмент маркетингової діяльності, наведено сфери його застосування, переваги ви- користання, а також характерні відмінності від традиційного маркетингу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject система управління uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject цільові ринки uk_UA
dc.subject 3D-маркетинг uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account