Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II)

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук, О.Б.
dc.date.accessioned 2021-05-31T06:17:46Z
dc.date.available 2021-05-31T06:17:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 316.613.434:004.738.5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8172
dc.description Шевчук О. Б. Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II) / О.Б.Шевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 125-134. uk_UA
dc.description.abstract У статті показано, що розвиток інформаційних технологій, теорії штучного інтелекту привели до розробки другого покоління експертних навчаючих систем, в яких починають використовуватись: глибинні знання; мультимедійні засоби; web-технології; навчання на основі розподіленого знання та ін.. Установлено, що основним базовим типом архітектури інтелектуальних, експертних та експертних навчальних систем другого покоління є розподілені гібридні системи, які будуються на п’яти основних кібернетичних принципах: розподіленості;повнофункціональності; універсальності; відкритості і стандартизації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject педагогічні технології навчання uk_UA
dc.subject експертна навчаюча система uk_UA
dc.subject архітектура системи uk_UA
dc.subject кібернетичні принципи uk_UA
dc.subject проектування uk_UA
dc.title Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account