Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Робота з соціальним оточенням сім’ї в процесі реінтеграції

Show simple item record

dc.contributor.author Литвинова, Н.А.
dc.date.accessioned 2021-05-24T12:15:42Z
dc.date.available 2021-05-24T12:15:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 364.4-055.5/.7:316.614
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8107
dc.description Литвинова Н. А. Робота з соціальним оточенням сім’ї в процесі реінтеграції / Н.А.Литвинова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.175-186. uk_UA
dc.description.abstract В статті розкрито методику роботи з найближчим оточенням дитини, яка сприяє забезпеченню оптимальних умов реінтеграції. Партнерська взаємодія між батьками, родичами, іншими значущими особами, фахівцями соціальної сфери, практичними психологами, залученими спеціалістами та організаціями впливає на цілісний добробут дитини на різних рівнях соціальної взаємодії. Реінтеграція дитини має відбуватися, як поступовий і контрольований процес. Постійні зміни в умовах надання опіки, формах влаштування шкодять розвитку дитини, формуванню прив’язаностей, тому під час цього процесу потрібно уникати раптових перемін та суперечливих рішень. Автором проаналізовано специфіку процесу реінтеграції дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, визначено три рівні соціальної взаємодії, характерної саме для цієї категорії дітей: чуттєвоемоційний, емоційно-соціальний, соціально-інституційний рівень. Охарактеризовано наслідки специфічних умов утримання та проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в інтернатних закладах, а також умови, необхідні для досягнення благополуччя дитини. У такому контексті процес реінтеграції певною мірою уподібнюється процесу соціалізації особистості, що передбачає активне входження індивіда в усі соціальні інституції. Представлено технології складання карти соціального оточення, яка надає більш детальну, обґрунтовану відповідь відносно якості та функціонування соціальних зв’язків клієнта; екомапи, для виявлення низки взаємних впливів між клієнтом та людьми, пов’язаними з клієнтом, відповідними соціальними інституціями, оточенням. На основі аналізу міжособистісних зв’язків і відносин спеціаліст визначає важливих і значимих осіб для дитини і спільно з дитиною досліджує можливість організації зустрічі в рамках соціальної мережі, на яку можуть прийти люди, зазначені в карті соціального оточення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject дитина uk_UA
dc.subject реінтеграція uk_UA
dc.subject соціальне оточення uk_UA
dc.subject сім’я uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.title Робота з соціальним оточенням сім’ї в процесі реінтеграції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account