Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дидактичні засоби музейної педагогіки як елемент формування нового освітнього простору

Show simple item record

dc.contributor.author Караманов, О.В.
dc.date.accessioned 2021-05-19T12:09:11Z
dc.date.available 2021-05-19T12:09:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 069.12: 37.014.5-028.22-044.247
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8041
dc.description Караманов О. В. Дидактичні засоби музейної педагогіки як елемент формування нового освітнього простору / О.В.Караман // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. О. Л. Караман ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2021. - № 1 (176). – С.12-21. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто різні види дидактичних музейних засобів, які використовуються під час організації музейнопедагогічної діяльності з учнями та студентами. Якісне проєктування музейної роботи неможливе без розробки засобів навчання, котрі дозволяють підвищити якість і результативність навчальної та просвітницької діяльності в просторі музею. Автор розглядає засоби музейної педагогіки як елементи дидактичного забезпечення, предметів матеріальної та духовної культури, що сприяє ефективній реалізації музейно-педагогічного процесу, є потужним інформаційним ресурсом реконструкції та актуалізації культурної спадщини минулого. Виокремлено та проаналізовано основні аудіовізуальні дидактичні засоби в просторі музею – музейні проморолики; музейні аудіогіди та QR-коди; віртуальні мобільні девайси та додатки; музейні фільми; музейні перформанси-імпровізації; музейні презентації, дидактичні мініплакати; музейні постери; ігрові настільні (настінні, підлогові) карти; музейні ігрові та інтерактивні путівники; музейні паспорти; маршрутні листки активності («карти праці»); робочі зошити. Акцентовано, що особливістю застосування дидактичних засобів у просторі музею може слугувати їхній технологічний характер, зокрема доступність, раціональність, економія часу, певна алгоритмізація. Автор звертає увагу на значення дидактичних музейних засобів для формування нового освітнього простору, що орієнтується на сучасні освітні парадигми, гуманістичний характер навчання й виховання, індивідуальний підхід до учня / студента. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject музей uk_UA
dc.subject музейна педагогіка uk_UA
dc.subject музейно-педагогічний процес uk_UA
dc.subject дидактичні музейні засоби uk_UA
dc.subject новий освітній простір uk_UA
dc.subject візуалізація uk_UA
dc.subject актуалізація культурної спадщини uk_UA
dc.title Дидактичні засоби музейної педагогіки як елемент формування нового освітнього простору uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account