Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Визначення особливостей адвент-календаря як об’єкту дизайну

Show simple item record

dc.contributor.author Борисова, С.
dc.date.accessioned 2021-05-14T21:55:13Z
dc.date.available 2021-05-14T21:55:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 76.03/.09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7975
dc.description Борисова С.Визначення особливостей адвент-календаря як об’єкту дизайну / С. Борисова // Актуальнi питання гуманiтарних наук : Мiжвузiвський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка. - Дрогобич : Гельветика, 2020. - Вип. 35, Т. 1. - С. 32-36. uk_UA
dc.description.abstract У статті схарактеризовано особливості адвент-календарів, які зумовлені культурними і релігійними традиціями. Адвент-календар розглядається як форма організації родинної культурної дозвіллєвої діяльності, що зародилася в німецькомовному середовищі. Обрядово-звичаєва сфера – це ті прикмети й ознаки, за якими характеризується спільнота в сучасному й історичному минулому. Функціонування і виникнення родинних традицій та звичаїв є показником духовного і фізичного життя спільноти у світовому просторі. Адвент-календар може слугувати класичним прикладом єдності візуальної комунікації між представниками християнського світу. Візуалізація християнських цінностей сприяла прищепленню дітям загальнолюдських чеснот. Адвент-календар був своєрідною формою об’єднання родини і спілкування під час діяльностей, що пов’язані з християнськими цінностями. Розвиток суспільства послідовно й невідворотно супроводжується удосконаленням мови візуального мислення. Вплив мови візуального мислення, формування нових змістів, трансформації сталих образів зумовлюють зміни у всіх видах мистецтва. Графічний дизайн не є виключеням з глобальної тенденції зміщення естетичних орієнтирів і традицій. Проєктно-художня діяльність як особлива форма естетичного й творчого мислення, метою якої є візуалізація інформації, необхідна для наступного масового поширення інформації за допомогою кіномистецтва, телебачення, поліграфії, створення окремих графічних елементів для предметного середовища, промислових виробів або для індивідуального споживання. Звернення до історії адвент-календаря як об’єкту дизайну зумовлене не лише необхідністю відтворення цілісної картини розвитку візуального і змістового навантаження адвент-календарів, а й доцільністю визначення закономірностей їх проєктування та найбільш поширених графічних образів. Адже проєктування адвент-календаря має враховувати не тільки реалізацію первісної функції відліку часу, але й сучасні реалії (характеристики цільової аудиторії, стереотипні візуальні уявлення, символічне навантаження кольорів, пануючі графічні стилі). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject візуалізація uk_UA
dc.title Визначення особливостей адвент-календаря як об’єкту дизайну uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account