Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проблеми професійно-технічної освіти в педагогічній теорії України в 40-50-х роках ХХ століття

Show simple item record

dc.contributor.author Івченко, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-05-13T21:17:37Z
dc.date.available 2021-05-13T21:17:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7953
dc.description Івченко Т. В. Проблеми професійно-технічної освіти в педагогічній теорії України в 40-50-х роках ХХ століття / Т. В. Івченко // Науковий вісник Донбасу. – 2015. – № 4 – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4%2832%29/12.PDF uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто ступінь розробленості теоретичних аспектів професійно-технічної освіти України в 40-50-х роках ХХ століття. Висвітлено проблеми у педагогічній вітчизняній теорії, серед яких можна назвати визначення ключових понять, обґрунтування принципів професійного навчання й конкретизація загальнодидактичних принципів до його умов, аналіз систем виробничого навчання, теоретичні узагальнення стосовно форм і методів навчальної роботи в професійно-технічних закладах. Визначено, що педагоги-теоретики зосередились, саме на узагальненні й критичному осмисленні практичного досвіду виробничого навчання в навчальних закладах професійно-технічної освіти та обґрунтовали нову систему виробничого навчання, яка почала впроваджуватись у професійно-технічних навчальних закладах на початку 60-х років. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject професійно-технічна освіта uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject форми навчання uk_UA
dc.title Проблеми професійно-технічної освіти в педагогічній теорії України в 40-50-х роках ХХ століття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account