Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості

Show simple item record

dc.contributor.author Краснова, Н.П.
dc.date.accessioned 2021-05-11T13:01:59Z
dc.date.available 2021-05-11T13:01:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 159.922.76-056.49-053.6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7897
dc.description Краснова Н. П. Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості / Н.П.Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С.227-238. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розкриваються види девіантної поведінки підлітків: делінквентна, кримінальна, асоціальна, що відхиляється, адиктивна та ін., та пов’язані з цим різні категорії підлітків, а саме: підлітки «групи ризику», «важкі» підлітки, «педагогічно запущені підлітки», «соціально запущені підлітки», «важковиховувані підлітки» та ін.; проаналізовано понятійний аспект, що, як відомо, виконує важливу методологічну функцію, оскільки поняття як провідна форма пізнання дійсності утворюють логічний каркас побудови будь-якої наукової теорії, надано поняття «девіантна поведінка підлітків», що вміщує дії, порушення моральних і правових норм та вплив як на особистість, так і на суспільство; визначено чинники, що обумовлюють розвиток девіантної поведінки: соціально-економічні, медико-санітарні, соціально-демографічні, соціально-психологічні, кримінальні; охарактеризовано причини девіантної поведінки підлітків, до яких відносяться індивідуальні, психолого-педагогічні, соціально-психологічні, особистісні, соціальні, біологічні, психологічні, морально-етичні; охарактеризовано стратегії соціально-педагогічних впливів, спрямованих на подолання девіантної поведінки підлітків: популяційний (позитивне перетворення способу життя і навколишнього середовища підлітків з метою зниження факторів ризику девіантної поведінки) і високого ризику (виявлення осіб з ризиком формування особистості з метою здійснення превентивних заходів) та закономірності, що визначають процес духовно-морального виховання, до яких можна віднести активність самого підлітка у взаємодії його з навколишнім середовищем, єдність навчання і виховання, спрямоване на формування загальної моральної культури і цілісність виховних впливів, що здійснюється всіма суб’єктами виховання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject девіантна поведінка підлітків uk_UA
dc.subject порушення моральних і правових норм uk_UA
dc.subject чинники девіантної поведінки uk_UA
dc.subject духовно-моральне виховання uk_UA
dc.title Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account